LOGOPEDĖ BIRUTĖ TADARAUSKIENĖ
Įgyvendina specialiojo ugdymo programą, teikia specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų. Logopedo darbo tikslas – laiku nustatyti kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus ir bendradarbiaujant su pedagogais ir ugdytinių tėvais juos šalinti.
PSICHOLOGĖ VIORIKA BURHAJ
Bendradarbiauja su darželio pedagogais, siekdamas užtikrinti, kad vaikų ugdymas vyktų palankioje emocinėje aplinkoje. Stebi vaikų elgesį, emocijas ir socialinę sąveiką, vertina jų psichologinę būklę ir vystymosi lygį. Veda užsiėmimus, kurių tikslas – ugdyti vaikų emocinį intelektą, socialinius įgūdžius, stiprinti jų pasitikėjimą savimi. Taip pat organizuoja prevencines programas, kurios padeda užkirsti kelią galimiems sunkumams, tokiems kaip patyčios, nerimas ar elgesio problemos. Konsultuoja tėvus (globėjus), pedagogus vaiko psichologijos klausimais. Teikia rekomendacijas tėvams ir pedagogams, kaip geriau suprasti ir palaikyti vaiko emocinį bei socialinį vystymąsi.
VISUOMENĖS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS SPECIALISTĖ JOLITA BERNATONIENĖ
Organizuoja vaikams sveikatingumo renginius grupėse: pramogas, viktorinas, valandėles; aptaria vaiko sveikatos stiprinimo ir saugos poreikius; pasakoja apie sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo būdus, konsultuoja vaikus, tėvus ir pedagogus; kaupia ir analizuoja duomenis apie ugdytinių sveikatos būklę skaityti daugiau…
MENINIO UGDYMO MOKYTOJAS STANISLOVAS STRAŠEVIČIUS (muzika, šokis, teatras)
Organizuoja muzikinio ugdymo užsiėmimus įvairių poreikių ir gebėjimų ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams pagal patvirtintą tvarkaraštį. Bendrauja ir bendradarbiauja su lopšelio-darželio mokytojais bei kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais), organizuoja įvairius renginius įstaigoje ir už jos ribų. Meninio ugdymo mokytojas planuoja, organizuoja ir vykdo ugdomąjį procesą; veda šventes, vakarones, pramogas vaikams pagal įstaigos veiklos programą; kartu su kitais mokytojais ruošia kolektyvo švenčių, pramogų scenarijus (programas) ir dalyvauja jų įgyvendinime; moko ugdytinius išreikšti save meninėmis priemonėmis, lavina muzikine klausą, judesių koordinaciją, ritmo pajautimą; mokslo metams parengia meninio ugdymo programą darbui su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus ugdytiniais; dalyvauja kartu su ugdytiniais įvairiuose meniniuose renginiuose; bendradarbiauja su kitais įstaigoje dirbančiais specialistais ir suburia juos įvairių meninių projektų įgyvendinimui.
FIZINIO UGDYMO MOKYTOJA RITA MAŽEIKIENĖ
Organizuoja įvairias veiklas, kurios padeda vaikams ugdyti pagrindinius motorinius įgūdžius, tokius kaip bėgimas, šokinėjimas, mėtymas, gaudymas, balansavimas ir kt. Organizuoja įvairius žaidimus, kurie yra ne tik smagūs, bet ir skatina fizinį aktyvumą bei motorinių įgūdžių tobulinimą. Stebi vaikų fizinį vystymąsi ir pažangą, vertina jų įgūdžių lygį ir pritaiko veiklas pagal kiekvieno vaiko gebėjimus bei poreikius. Bendradarbiauja su kitais pedagogais ir vaikų tėvais, kad užtikrintų vieningą požiūrį į vaikų fizinį vystymąsi ir aktyvumą.