Kaišiadorių r. Pravieniškių lopšelio-darželio „Ąžuoliukas“ ikimokyklinio ugdymo mokytoja Asta Ivinskienė kartu su kolegėmis Aušra Gedminiene, Birute Vaitiekūniene, Dovile Žilinskiene, Inga Paužaite ir Gyte Minkiene parengė metodinę priemonę – mokytojo tobulėjimo dienoraštį „Įkvėpimo kelionė“. Šios priemonės atsiradimą paskatino praktinis poreikis – padėti mokytojui sustoti, įsiklausyti į save, apmąstyti savo veiklą, įvardinti, kas pavyko, kokie iššūkiai kyla ir kokių pokyčių norėtųsi. Dirbant ugdymo įstaigoje dažnai tenka skubėti, o refleksijai lieka per mažai dėmesio, nors ji itin svarbi profesiniam augimui. Todėl pedagogės sukūrė priemonę, kuri būtų ne tik praktiška, bet ir vizualiai patraukli, aiški, įkvepianti bei struktūruota – skirta kasdieniam profesinio gyvenimo apmąstymui. Savo kūrinį – dienoraštį „Įkvėpimo kelionė“ – mokytojos pristatė dvejose Tarptautinėse mokslinėse konferencijose: „Idėjų forumas“ ir „Mokslo šaknys“. Ši idėja sulaukė didelio susidomėjimo ne tik dėl savo aktualumo, bet ir dėl novatoriško požiūrio į mokytojo profesinio augimo procesą. Pristatydamos dienoraštį, mokytojos įkvėpė ir kitus mokytojus susimąstyti apie savęs pažinimo svarbą profesinėje veikloje bei sąmoningos refleksijos naudą ugdymo(si) kokybei. „Įkvėpimo kelionė“ – tai kvietimas kiekvienam mokytojui sąmoningai pažvelgti į savo veiklą, augti, stiprėti ir rasti naują įkvėpimą savo darbe.
Mokytojo tobulėjimo dienoraštis „Įkvėpimo kelionė“
