Aplinka, skirta vaikų pojūčiams lavinti ir patirtims praturtinti, suteikia galimybę ne tik pažinti ir mokytis, bet ir atsipalaiduoti, lavinti kūrybiškumą bei vaizduotę, taip pat padeda vaikams savireguliuoti emocijas ir elgesį. „Drugelių“ grupės vaikai turėjo ypatingą STEAM iššūkį – pastatyti namą iš minkštų magnetinių kaladėlių. Ši užduotis tapo puikia proga prisiminti geometrines figūras, kurios yra svarbi matematikos ir erdvinio mąstymo dalis. Be to, bendra veikla skatino vaikų verbalinį bendravimą, bendradarbiavimą ir idėjų dalijimąsi Aktyvi veikla ne tik teikė daug džiaugsmo, bet ir lavino vaikų judesių koordinaciją, tikslumą, kruopštumą. Vaikai noriai įsitraukė į kūrybinius ieškojimus ir džiaugėsi savo pastangų rezultatais – namą pastatyti pavyko. Tai liudija, kad tokios veiklos skatina kūrybiškumą ir stiprina pasitikėjimą savo gebėjimais. Sensorinės aplinkos privalumai bei kūrybinės užduotys suteikia vaikams ne tik pažinimo džiaugsmą, bet ir ugdo svarbiausius įgūdžius, reikalingus jų visapusiškam vystymuisi. Tokios patirtys tampa neįkainojama vaikystės dalimi.