Menu Close

Įtraukianti aplinka: mokytojos kūrybiniai sprendimai ugdymo procese

Mokytoja, organizuodama ugdymo procesą, pasidalijo savo patirtimi, siekdama sukurti prasmingą ir efektyvų mokymosi patyrimą. Mokytoja nusprendė pakeisti ugdymosi aplinką, perkelti veiklas iš grupės į Pravieniškių parką. Šis žingsnis leido vaikams tiesiogiai bendrauti su gamta ir stebėti realius gamtos pokyčius. Išvykos metu mokytoja organizavo diskusijas apie metų laikus, medžius ir veiklas rudenį lauke. Tai skatino vaikų kalbinius įgūdžius ir kritinį mąstymą, padedant jiems suvokti aplinkos pokyčius. Mokytoja skatino ugdytinius rinkti gamtinę medžiagą, tokią kaip kankorėžiai ir giliukai. Ši praktinė veikla ne tik papildė darželio teritorijoje esantį „Kneipo“ takelį, bet ir suteikė vaikams galimybę kūrybiškai išreikšti save ir stiprinti ryšį su gamta. Mokytoja integravo gamtamokslinius, kalbinius, sveikatos ir fizinius pasiekimus į vieną veiklą, padėdama ugdytiniams ugdyti įvairius įgūdžius ir žinias. Mokytojos patirtis pabrėžia, kaip svarbu pritaikyti ugdymo metodus ir aplinką, kad būtų maksimaliai išnaudojamos ugdymosi galimybės ir skatintas vaikų kūrybiškumas bei socialiniai įgūdžiai.


Skip to content